阿里席学刚

Hole - The Dreaming

存档灵魂:

Hole
空洞

 

【歌词】

 

My whole world stopped spinning without you
The Heavens lay dead in the sky
I cry to the Angels to bring you home to me
But that is not be destined to be in this life
没有了你,我的全世界停止转动,
天堂消失在虚无天空的尽头。
我哭泣请求天使把你还给我,
但是天空没有作任何的回应。

Now I'm lost and alone
And only you can make me whole
I'm broken and alone
With just this gaping hole in my soul
现今我孤苦迷失自我,
只有你才能让我完整。
我心破碎,我身孤单,
无尽空虚吞噬我灵魂。

I dream of nights lasting forever
I still taste our last kiss goodbye
And that moment eternity ended, at least for me
And now I no longer belong in this life
幻想漫漫长夜可以无尽长,
我还在品尝着那离别一吻。
而那一刻已经永恒的结束,现实待我是如此不公,
我已经无法再去正常生活。

Now I'm lost and alone
And only you can make me whole
I'm broken and alone
With just this gaping hole in my soul
现今我孤苦迷失自我,
只有你才能让我完整。
我心破碎,我身孤单,
无尽空虚吞噬我灵魂。

I tried to forget you,
The memories won't fade
I reached out to touch you,
Through miles and through days
我试图想去忘记你,
但是记忆顽固不化。
我伸出手去触摸你,
穿越遥远时空相隔。

But sometimes I swear,
I can hear you call my name
And still the emptiness won't fade
I'm trying to keep me together
But slowly I'm falling apart
但是我依旧的誓死坚信,
我听到你在呼唤我的名,
尽管虚幻但永不会褪去。
我努力让自己正常生活,
但却还是渐渐分崩离析。

I can't breathe - There's no life inside me
I can't go on living with this broken heart
我无法继续呼吸——我内心饥渴空虚,
我无法怀揣一颗破碎的心去生活下去。

I'm lost and alone
And only you can make me whole
I'm broken and alone
With just this gaping hole...
现今我孤苦迷失自我,
只有你才能让我完整。
我心破碎,我身孤单,
无尽空虚吞噬我灵魂。

I'm broken and alone
You've left this gaping hole in my soul
(In my soul)... In my soul
我心破碎,我身孤单,
你离去的空虚吞噬我的灵魂,
在吞噬我死亡灵魂……
不停的吞噬我灵魂!


评论

热度(47)