阿里席学刚

Gets Me Through (Edit) - Ozzy Osbourne

存档灵魂:

Gets Me Through
这能让我活下去

 

【歌词】


I'm not the kind of person
You think I am
I'm not the antichrist or
The iron man
我不是那种,
你认为的人。
我非纵欲者,
亦非机器人。

I have a vision that I
Just can't control
I feel I've lost my spirit
And sold my soul
Got no control
我有种莫名感觉,
我无法控制自我。
我感觉到我已经,
失去了我的灵魂,
出卖了我的灵魂,
完全失去了控制。

I try to entertain you
The best I can
I wished I started walking
Before I ran
我试图让你高兴,
尽我所最大努力。
我希望我已启动,
在我终将奔跑前。

But I still love the feeling
I get from you
I hope you'll never stop cause
It gets me through yeah
It gets me through yeah
我仍然痴迷这种感觉,
从你那里得到的感觉。
但愿你永远不要停止,
因为,它让我能活下去,
它能让我活下去。

The feelings that I hide behind
Sometime reality's unkind
The nightmares start for me at night
I dread the long and lonely nights
我的情感藏而不漏,
有时现实就是无情。
夜晚经常噩梦萦绕,
我害怕漫长夜寂寞。

I'm not the kind of person
You think I am
I'm not the antichrist or
The iron man
我不是那种,
你认为的人。
我非纵欲者,
亦非机器人。

But I still love the feeling
I get from you
I hope you'll never stop cause
It gets me through yeah
I'm just trying to live yeah
I'm just trying to live yeah
I'm just trying to live yeah
I'm just trying to live yeah
我仍然痴迷这种感觉,
从你那里得到的感觉。
但愿你永远不要停止,
因为,它让我能活下去,
我会努力去生活,
我会去努力生活。


评论

热度(30)